Subprefectul Daniel Prorociuc a solicitat primarilor să ia măsuri pentru prevenirea inundațiilor.

Având în vedere că în această perioadă se pot manifesta fenomene meteo-hidrologice periculoase, cu efecte negative asupra vieții socio-economice a locuitorilor, s-a solicitat primăriilor din județul Suceava o atenție deosebită asupra măsurilor ce urmează a fi întreprinse în această perioadă, în vederea diminuării riscului de producere a inundațiilor.

De asemenea, în cadrul ședinței Colegiului Prefectural de miercuri, Daniel Prorociuc a solicitat Sistemului de Gospodărie a Apelor Suceava și Gărzii Naționale de Mediu – Comisariatul Județean Suceava să întreprindă acțiuni, în perioada următoare, în vederea identificării zonelor cu potențial la inundații și de a dispune măsuri care să vizeze următoarele aspecte:
– curățarea/decolmatarea secțiunilor de scurgere a podurilor, podețelor, punților pietonale și rigolelor din zonele vulnerabile la inundații, cu prioritate a celor din zonele locuite;
– igienizarea albiilor râurilor și pâraielor și a zonelor limitrofe, precum și desființarea depunerilor necontrolate de deșeuri de orice tip, inclusiv a depozitelor de material lemnos;

”Se impune ca în perioada următoare să avem o atenție sporită și o atitudine proactivă, pentru executarea acestor lucrări, care vor diminua semnificativ riscul de producere a inundațiilor, în județul Suceava”, a declarat subprefectul județului Suceava, domnul Daniel Prorociuc.

Daniel Prorociuc a precizat că, în aceslași timp, s-a solicitat primăriilor să aibă în vedere următoarele aspecte:
– toaletarea arborilor din aliniamente, cu precădere a exemplarelor cu vârste înaintate, afectate de putregai;
– refacerea marcajelor de semnalizare verticală și orizontală pe drumurile din administrarea dumneavoastră; refacerii și vopsirii parapeților și a mâinii curente de la poduri, podețe sau punți pietonale;
– asigurarea iluminatului public pe timpul nopții;
– refacerea indicatoarelor turistice din interiorul localității;
– implicării agenților economici și a cetățenilor în campania de curățenie, în conformitate cu prevederile legale sus-menționate;
– semnalizării corespunzătoare a atelajelor hipo (căruțelor) din localitate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.