Primarul Sucevei, Ion Lungu, a semnat luni, la București, contractul pentru dotarea instituției astfel încât să poată fi eliberate documente electronic. Este vorba despre proiectul depus de Municipiul Suceava – „APLICAT” (Administrație Publică Locală Informatizată și Calitativă Aplicabilă Tuturor la Suceava). Edilul a explicat că este un nou proiect pe fonduri europene, în cadrul programului POCA-Programul Operațional Capacitate Administrativă, în valoare de 2.774.418 lei, din care valoare eligibilă – 2.774.418 lei, contribuția 2% a municipalității – 55.548,2 lei. Perioada de implementare este 24 luni.

În urma implementării proiectului se vor putea elibera electronic:
-certificate de urbanism;
-declarații începere lucrări construcție;
-certificate de atestare fiscală;
-certificate nomenclatură fiscală;
-abonamente parcare;
-aprobare transport greu;
-programare on-line evidența persoanelor și alte documente on-line.

De asemenea, se vor face dotări cu scanere, comunicații, servere etc. și se va actualiza managementul documentelor.
Este un proiect conceput în avantajul cetățenilor, prin care aceștia vor putea beneficia cu celeritate de anumite documente eliberate de municipalitate, nefiind necesară deplasarea până la primărie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here